Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

data-diskriminering

Publicerad 2005-08-16 02:37:55 i Betraktelse,

"Safari support is very limited and should be considered experimental.
So there is no need to even submit bugreports on this early version."
 
ja så står det när man försöker göra ett inlägg med safari. explorer går lika dåligt.
då fattar man vinken, det är inte browsern, det är mac:en som är felet.
vi mac användare är en diskriminerad minoritet. 
vi är några få som förstått att pc är fula och tråkiga och för detta blir vi motarbetade.
bill gates sitter där med sin toppiga kkk-luva och sätter käppar i hjulet 

Kommentarer

Postat av: Beatrice

Publicerad 2005-08-16 09:19:41

Jag använder också mac. Känner mig diskriminerad i bloggvärlden. Det går inte att göra något snyggt på sidan, bara skriva rakt upp och ned.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela