Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

monstret

Publicerad 2005-07-12 01:17:05 i Betraktelse,

monstret


flera irriterande och skrämmiga saker. 
1. min familj ska åka till england i morgon, utan mig. innan bomberna tyckte jag att det skulle bli lite skönt men nu ... tänk om alla tre skulle försvinna ... fy fan. vågar knappt tänka på det.
2. det är varmt som en masugn och vattnet är fullt med alger och kladdigt skit som stinker.
3. marsvinen har inte blivit friska av medicinen.
4. har inte ringt mormor på flera dagar och har dåligt samvete. dumt, varför har man det?
5. sålde min båt. den var fin. saknar den redan.
6. conny är borta
7. vad ska vi göra åt husdjävulen?
8. sitter här och skriver istället för att gå och pussa på mina killar som åker ifrån mig snart.

Kommentarer

Postat av: Fettot

Publicerad 2005-07-12 13:12:44

ang din fråga om BMI (vet inte hur man svarar)


Hej. Har ingen aning om hur man skickar meddelanden här men jag försöker ändå. BMI är måttet på hur "tjock" man är. För att få göra IVF på HS krävs det att jag då t.ex väger 77 kg till 160 cm då har jag nått BMI 30. Man kan gå in på aftonbladets viktklubben och kolla på deras första sida och mäta sitt BMI. Det här är något som mest överviktiga måste kolla eftersom det är oss BMI gränsen gäller. / Fettot

Postat av: carina958

Publicerad 2005-07-12 21:31:54

Du angående mormor... ring, en dag förra året ringde min mobil och det var mormors nummer och en röst sa (sommarvikarie på hemtjänst) "jag har hittat din mormor död här i sängen, vad ska jag göra" och jag hade inte ringt på ett par dagar, ring så slipper du hemskt samvete....hon var inte jättesjuk och inte såå gammal.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela