Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

intresse duellen

Publicerad 2005-06-30 00:59:09 i Betraktelse,

hur fan gör man för att få kommentarer? hur vet man att någon har sett vad man hackar ner? det gäller naturligtvis att skriva om sex, jobb, kärlek, musik, träning och barn. nästan allt gick bort. sex - trevligt men inte livsviktigt. jobb - går fetbort. kärlek - är nödvändigt. musik - tja oftast pretto. träning - går också fetbort, ta en promenad istället och sluta stressa. barn - absolut!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2005-06-30 16:56:09

nu vet du att jag har läst din blogg. Hur gör man egentligen för att synas i bruset? jag vet inte... Men de mest lästa bloggarna verkar också vara de tråkigaste. Om man inte råkar vara dödligt intresserad av... smink?

Postat av: miss Lean

Publicerad 2005-06-30 23:52:02

och jag har också sett och läst :-)
vi hittade dig i bruset - trots att du fick dra till med de allra vanligaste stikken.
lura systemet o få fler kommentarer - är dagens kontenta!

på återseesnde och godnatt!

Postat av: TipsForum (AG)

Publicerad 2005-07-06 08:29:28

Det bästa tipset, tycker jag, är att fortsätta att skriva i din trevliga, lite unika stil...

Snyggt jobbat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela