Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

mode - vad är det?

Publicerad 2006-02-18 00:51:24 i Betraktelse,

När man flyttar måste man rensa.
Jag har rensat. Säckvis som ska kastas eller köras till Myrorna.
Gamla kläder och junk som jag ej tittat åt på 15 år eller mer.
Allt rensades bort och knöts igen. Skönt! ...

... ända tills jag råkade se Sofis Mode på TV.
Det visade sig nämligen att jag kunnat vara hur trendig som helst. Kunnat kopiera Kate Moss stil och haft den rätta hårtofsen om jag bara ...
... packade upp alla säckarna igen.

Låg stuprörs jeansen i släng säcken eller den andra? Ankel-bootsen låg nog i botten ... det breda skärpet och storkoftan då? och alla krims krams smyckena. Skit också.
Fast man är ju inte så trendig och har aldrig varit det. Nu har jag chansen. Äääää. Någon som är det kommer att bli jätte glad hos myrorna.

Kommentarer

Postat av: Bengt

Publicerad 2006-03-01 15:51:32

Hej! Tack för mail! Du måste hojta till. Jag går och sover ibland efter jobbet på väg hem. Alltid skönt att smita inom Fältan och värma sig lite.

Postat av: TT

Publicerad 2006-03-05 08:02:01

Vart lämnade du grejjorna? Vill kollaefter klänningen.
Tack för igår det var mysigt. Thi sov om en klubbad säl hela natten. Tror att bilracing kan ha positiv effekt.

Postat av: snart 40

Publicerad 2006-03-05 20:46:11

myrorna i hjorthagen/ropsten. mysigt var det men knasig film, då menar jag inte haj filmen. nu har jag en tupp att ta ur och plocka. bläää men sedan är han god.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela