Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

podcast och skype

Publicerad 2006-01-24 01:09:34 i Betraktelse,

ja ha
Nu blir det så där förbannat sent igen. Denna gång har jag ej kollat bloggar utan podcastat ... lyssnat på radio lixom, fast man får välja själv.
Ricky Gervais från The office har en som är skit kul. Sitter här och skrattar för mig själv framför datorn.

http://www.guardian.co.uk/rickygervais

lyssna

Så har jag laddat hem skype och designat några kaffekoppar åt McDonalds - en öppen tävling. Man vinner väll livstids hamburgare eller något, och jag som inte gillar burgare.
Skype är kul. Jag har bara hittat två jag känner som också har.
Den ena är min föredetta styvfar ... så om man blabbar med honom i timmar så kostar det inget - och det är ju troligt.
Den andra är min bästis men hon har ingen mic - hon hör mig men kan inte svara.
Ja, min man har också föresten, men det kostar inget att prata med honom live heller, han sitter ju bredvid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela