Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Jag hatar myspace!

Publicerad 2007-04-29 01:59:58 i Betraktelse,

Jag blev uppmanad att kolla in syrrornas myspace-sidor samt några andras också.
Så fort man vill kolla på något, bilder, blogg eller annat blir man nekad. Man måste vara medlem för att det ska funka. Jaha då skriver man väll in sig, mycket att fylla i, går tillbaka till myspace-sidan man ville kolla och blir i allafall nekad för att man inte är någons "friend". Skitsida! Jag hatar den redan. Jag vill inte vara medlem. Nu sitter det någon djävla amerikan och tjänar en hacka på att jag är ännu en snärjd member. skit. Nu ska jag hata amerikaner en stund också.
Fisen, toria och lake ni får klara er utan mina comments för nu skiter jag i det här! Godbajs

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2007-04-29 08:28:32

håller med dig

Postat av: Malin i Orsa

Publicerad 2007-04-29 10:47:22

Ungarna har varsin leopardgecko och jag har en skäggagam. Eller..han är väl hela familjens men jag räknar honom som min. Han är ju mannen i mitt liv :)

Postat av: surr

Publicerad 2007-04-29 11:37:04

ha ha ha.. jag medhatar lite med dig ett tag.. jävla tönteri med medlemsskap.. amerikanare gillar jag dock.. fast mer i bilform å gamla hojjar!! å på min blogg är du mer än välkommen att kommentera

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela