Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Okysst med kyss-sjuka

Publicerad 2007-04-25 23:10:06 i Betraktelse,

Yngsta sonen har haft feber sedan i söndags. Hög feber, 42 grader som högst. Han har inte velat att jag ska lämna honom i två sekunder. - mamma du måste ligga här hos mig. Trevligt att vara behövd och oundbärlig men lite klaustrofobiskt i längden.
I dag gick vi till doktor Nisse, när man har haft feber i mer än tre dagar ska man ju gå.
Körtelfeber och halsfluss.
Hur fan får man det när man är 4 år? Trodde det var något man fick i tonåren av att tung-hångla med alla i moppe-gänget.

Kommentarer

Postat av: carina

Publicerad 2007-04-26 10:41:36

Jamen eller hur... det är nåt som dottern och hennes polare brukar ha, fan jag visste inte att det var därför... huuuu

Postat av: surr

Publicerad 2007-04-26 22:16:01

ha ha ha ha å va roligt.. "visste inte att det va därför" ja tänk va man kan lära sig av att läsa bloggar....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela