Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Konstiga saker i trafiken

Publicerad 2007-02-12 15:02:04 i Betraktelse,

Apropå klädda hundar.
På väg hem från landet blev vi omkörda av en ambulans på nynäsvägen. När den passerade tittade vi till, för har man små killar måste man kolla in alla utrycknings fordon.
I framsätet satt två stora hundar, båda klädda i anorack. Hur konstigt är det???
Jag var redan på väg att få feber så det kunde ju ha varit en synvilla men den ena sonen undrade om det var en hund-ambulans.

Kommentarer

Postat av: surr

Publicerad 2007-02-12 23:18:53

ha ha ha komiskt.. och kul.. säker på att det inte var två väldigt orakade hårdrockare som sadlat om till ambulansbranchen? antar att man skulle bli riktigt sjuk om man ringde 112 och det dök upp två hundar i anorack på trappen med bår emellan sig..

Postat av: camilla

Publicerad 2007-02-13 05:52:48

haha..det där lät väldans underligt..värre än mina drömmer jue...

Postat av: surr

Publicerad 2007-02-13 11:16:54

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,999050,00.html
å va synd sanna.. hade ju varit mer spännande om det var en alien.. eller?!?!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela