Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

stress och barnbio

Publicerad 2007-02-24 23:19:39 i Betraktelse,

Jag känner mig stressad över allt som jag borde göra.
Det mest stressande är att jag har glömt vad det var jag borde göra, så jag kan inte göra dem.

Vi var på bio, jag och några barn. Först fick jag betala biljetterna två gånget, 620 kronor, sedan fick vi fel platser, en stol på ett ställe och de övriga på ett annat. Det löste sig till sist fast vi fick en hel del ovänner i salongen. Tillslut hade vi fått en p-bot på 425 kronor. Fan va dyrt det blev med barnbio.

Kommentarer

Postat av: surr

Publicerad 2007-02-25 23:33:41

kolla den här sidan.. skitbra att lägga upp sidor man vill ha översikt över..
http://www.netvibes.com/

Postat av: carina

Publicerad 2007-02-26 09:42:28

Varför fick ni betala flera gånger?

Postat av: sanna

Publicerad 2007-02-26 22:53:25

Vuxen biljetter kostar 85 och barn 65. Jag bokade per internet, en vuxen och 4 barn, men fick betala för 5 vuxna. När jag påpekade misstaget fick jag köpa helt nya biljetter, till rätt pris, och sedan vänta 3-4 bankdagar för de felaktiga beloppet att återföras mitt konto... Istället för att ge mig mellanskillnaden så att jag kunde ha köpt popcorn för pengarna. Korkat SF!

Postat av: carina

Publicerad 2007-02-27 09:23:56

ok.. . vad krångligt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela