Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Mp3-bok i oordning

Publicerad 2007-01-22 23:50:36 i Betraktelse,

Jag testar en Mp3-bok. Man lånar boken på biblan, laddar ner den i poden och så är det bara att köra.
Stig Larssons "Män som hatar kvinnor". Den ska ju vara så bra.
Efter någon timmes lyssnande gav jag upp. Maken till hattig bok, man fattar ju ingen ting.
Så skulle jag ladda in en annan bok i poden istället för Stigs skit-bok och upp täckte att jag kört den på random d.v.s. alla avsnitten huller om buller. Förlåt Stig. Nu ska jag testa igen - i rätt ordning.

Kommentarer

Postat av: surr

Publicerad 2007-01-23 08:40:20

ha ha ha ha fan va kul :) precis vad jag skulle ha lyckats med... härligt att det finns fler!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-01-23 08:57:21

Hahah... vad skönt, jag läser den just nu och tycker den är jättebra.

Postat av: amandine

Publicerad 2007-01-23 17:15:57

:o)

Postat av: sanna

Publicerad 2007-03-03 16:33:03

bajskorv lixom

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela