Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Söndag

Publicerad 2007-01-21 23:53:59 i Betraktelse,

Så blev det då vinter tillslut.
I dag pulka. Äldsta sonen blev kallad till "mördarbacken" av en skitsnygg tjej och kunde inte banga, fast han tyckte att det lät "läskigt". Jag och 2:an åkte till den bästa backen på ön, som visade sig vara förvandlad till byggarbetsplats!? Skit. Vi hade snöbollskrig i stället och blev blöta och kalla.
Sedan raggade vi upp lite kompisar som kom hem till oss och bjöd på middag ... hur godkänt var inte det. Dom får komma igen!

Jag hade ju en lång utläggning om hur utopiskt det är med Mac. Tja detta är tydligen inte helt riktigt enligt maken som just nu sitter och *‰¶\{¡ över sin *‰\{¡”¥¢¶\≠¿-dator. Han köpte den nyss och nu är den död. Det måste ju vara för att det nu mer finns PC komponenter i den, något annat kan det ju inte va ... dhhöö

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2007-01-22 18:28:00

hrrrm är det svärord det dära tecknena? hahaha

Postat av: carina958

Publicerad 2007-01-22 21:40:42

jag är så glad att jag har stora barn, jag gillar inte snö alls, kallt och blött, inte kan jag åka skidor heller...tycker att det alltid skulle vara snö i norrland så kunde de som ville ha snö åka dit och låta oss andra ha barmark och snöfritt.(positiv jag är va?)

Postat av: surr

Publicerad 2007-01-22 22:55:56

håller med dig helt carina.. äckligt kallt å jobbigt.. fast de kunde få ha i typ dalarna i varje fall.. det är ganska mycket norrut.. men inte hela året.. tre veckor.. precis lika lång som jag önskar att vintern va över huvud taget..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela