Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

fan ... det verkar ju vara en trend

Publicerad 2007-06-10 23:10:27 i Betraktelse,

Helt ovetande om att jag föll för en trend. fan och hans moster. Jag som tyckte att det verkade kul att veta hur mycket man hastar runt utan att ens tänka på det ... och vipps så var jag ett påhäng på en stegräknar-trend.
Hittade denna artickel i tidningen, upptäckte dessutom att de, gratis, lånar ut stegräknare på biblioteket. Här om dagen försökte jag ge en stackare lift, som jag trodde hade missat 204:ans buss (Anna du som är från ön förstår innebörden av att ha missat denna buss). Han tittade på mig som om jag var mindrevetande och sa: nej tack, jag är med i en steg räknar grupp.

image150

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2007-06-11 19:48:30

såg en löpsedel i dag "Gå dig smal i sommar".

Postat av: Anna

Publicerad 2007-06-12 10:30:27

Missa 204:an ?! Det får bara inte hända!!
Han lär nog öka sitt lags steg med 10000000000..
Hur som helst.... kan jag säga iaf.att här på landet finns inte bussen på helgen !!!...Men stegräknare har de pysslat med i några år här....
Här går man och går man ...ser ut som Surrs senaste bild ung...Jag tycker Du är duktig iaf..med dina 6000

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela