Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Kommentarer

Postat av: carina

Publicerad 2007-06-12 22:52:01

Nej tack... men det är klart om jag slipper mina högtalarpinnar kan jag faktiskt tänka mig detta istället...

Postat av: anna

Publicerad 2007-06-12 22:54:38

Asgarv!! Håller med....!
Rådde surrs Lennart att vända hans Elefantsnabel mot fönstret...Men hur f-n ska man ställa ditt bord?
Det där bortet skulle man ha till jaktmötet...gubbar och whiskey ..wow vilket bord! .)

Postat av: surr

Publicerad 2007-06-12 23:06:55

ha ha ha tyckte det va skitcoolt.. fast jag vet inte om jag skulle vilja ha det och jag vet inte om jag skulle vilja sitta vid den andra kortändan heller med det där nyllet mellan knäna eller ja ni vet :)

Postat av: Anna

Publicerad 2007-06-13 00:03:20

:)))
Ja,surr...det kan ju inte vara kul med någon som tittar snett på en i det läget....

Postat av: anna

Publicerad 2007-06-13 21:53:32

Jag har inte heller någon elefant....men Lennart har ! Ha en trevlig kväll..

Postat av: surr

Publicerad 2007-06-14 10:00:57

kolla.. den här har massor med musik i bloggen.. fråga du som förstår och sen kan du förklara vidare hur man gör.. du lägger väl in nån metallica åt mig??
http://evans.blogg.se/

Postat av: Lennart

Publicerad 2007-06-14 20:50:16

Hade ett glasbord några år för jag tyckte det såg så häftigt ut. Men upptäckte att det var det ju inte... Nu är jag nöjd och glad med mitt fina Carl Malmsten-bord. Ett träbord SKA det vara.

Postat av: carina

Publicerad 2007-06-15 12:35:13

Måns kommer till Sollentuna, stinsen kl 14:00 på lördag...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela