Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Nya friska ...

Publicerad 2007-03-03 17:43:06 i Betraktelse,

Nu har jag lagt sidorna på en extern server, så får vi se om det blir bättre.
Har redan skaffat en annan blogg att byta till om det fortsätter att strula. Man vill ju inte lämna i första taget när man nu har hängt med så länge. Lite fäst vid den och vill ju kunna spara alla goa kommentarer man fått och alla tankar man haft. Det blir ju som en dagbok och dem kastar man ju inte bort. Fast man kan ju kanske spara på något sätt och sedan fortsätta på en ny. Vi får se.

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2007-03-04 00:42:17

nu funkar det ju hjälpligt. Jag trodde att blog hypen var över och att vi skulle få vara ifred med vårt disc-space.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela