Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Apropå onödor

Publicerad 2007-05-30 12:22:57 i Betraktelse,

Jag har skaffat mig en stegräknare. Maken påstår att det var det onödigaste pryl han hört talas om. Så stilla som han sitter på sin röv så är den ju onödig. (nää han spelar ju faktiskt fotboll ibland)
Tyckte att det var spännande att se hur mycket man rör sig bara av att följa barn till plugget, gå och handla, hämta barn i plugger och ta en promenad i skogen då och då.
Måndag - 2512 steg, tisdag - 3351 steg.
Jag ska utmana honom i en steg-tävling, fast han kommer säkert på något sätt att fuska.

Kommentarer

Postat av: surr

Publicerad 2007-05-30 12:44:57

vilket pucko.. den där kramer alltså.. hmm ok.. då kan man stryka han från listan som eventuella.. helcrasy!!

Postat av: Carina

Publicerad 2007-05-30 13:09:58

det är såklart synd om den koppen som det dricks i mest sällan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela