Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

... vinter blev det också

Publicerad 2007-11-11 22:55:56 i Betraktelse,

Helgen gick för fort. Måste vara något fel. I morgon är det redan måndag.
Dessutom blev det ju vinter lite hastigt också. Jag vill inte. Höst är bra men inte frost, grå-kall och isig.
Nu har jag ju missat mellan-syrran på TV! Sanningen om Monica. Hoppas på web-TV, annars får man väll stryk.
Minsta syrran har dragit till England och fått jobb i Notting Hill. Lägenhet också, i Notting Hill - fint som snus.
Hon hade i flera dagar spanat in en snygg Britt som bodde granne. En riktig Hugh Grant. Det visade sig dock, efter lite hångel, att den stilige brittiska mannen med lägenhet  i Notting Hill igentligen var en inneboende från Uppsala.

frost.

Kommentarer

Postat av: Designa din blogg

Publicerad 2007-11-11 23:09:41

Hej hej!
Kika gärna in på min blogg, där hittar du en massa tips och tricks för att sätta din egen personliga touch på din blogg..=)

Postat av: carina

Publicerad 2007-11-12 23:43:57

Jag tror hon hette Marika inte Monica, så att du inte gör bort dig inför syrran... jag såg första delen

Postat av: carina

Publicerad 2007-11-12 23:46:44

52 spänn kom sig av att jag körde en sån sms-biljett, och missade timmen med fem minuter, jag skulle ju hem också, japp Östra går hon på.
Såg inte lunchengrejen förrän jag var tillbaka på jobbet igen..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela