Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

á la carte radio och TV

Publicerad 2007-10-18 14:46:39 i Betraktelse,

Jag har just bestämt att web-TV och web-radio är bubblare på min "I like" lista. Om man, som jag, gillar pratradio är det toppen att bara behöva lyssna på det man är intresserad av och när man själv har tid. Radio, med á la carte meny, utan helgsmåls ringning i Byhålakyrka.
Web-TV har ju ingen HD kvalitet precis men det är inte nödvändigt när man bara vill hålla sig i ajour. Jag har missat både Mia & Klara och Gynekologen i Askim. Nu har jag tittat i kapp mig. Mia & Klara är skitroliga och Askim är dunder.

image196 image197 image198

Kommentarer

Postat av: surr

Publicerad 2007-10-21 08:50:55

helt samma smak som jag tydligen.. mia å klara är det roligaste de visat på tv sen urminnes tider.. tror t o m att de klår mäklaren med kjelle!!
ser t o m reprisen och skrattar igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela