Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Apropå hästar

Publicerad 2008-01-08 08:46:11 i Betraktelse,

image247
Den här häst-lampan stod i en butik på karlavägen.
Den är 210 cm hög (naturlig häst storlek) med en liten lampskärm på huvudet. Hur cool som häst ...he he
Den är säkert satings-dyr annars skulle jag köpa den åt morsan, hon vill ju ha fler hästar och ljus behöver man ju när man blir äldre. Den skulle passa jätte bra i hennes lilla lilla stuga.

Och när jag ändå kollade efter lampbild hittade jag den här ....
image248

Kommentarer

Postat av: surr

Publicerad 2008-01-08 09:16:44

tjo hej kompis.. nej jag har inte blivit uppsugen av någon alienlampa. bara haft fullt upp med livet.
gott nytt å god jul å så jätteupptodate. fan va djur du haft föresten. du måste ha haft världens tålmodigaste morsa :)

Postat av: Helena

Publicerad 2008-01-16 12:45:59

Hästlampan verkade bekant men jag fick fundera ett tag innan jag kom på var jag sett den. Det var utanför restaurangen på Älvsjömässan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela