Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Oj vilket drag!

Publicerad 2009-08-23 16:28:28 i Betraktelse,



I går var jag, sönerna och kusinen och såg Fares Fares spritt naken! Jag lovar.
Det var dock ett bonus bara.  Allt med föreställningen "de tre musketörerna" på stadsteatern är rock 'n' roll, stort, högt, coolt och mycket FUCK U! Barnen hade ögon och öron stora som tefat i tre och en halv timme och älskade varje sekund. De lyckades fånga trumpinnar som trummisen delade ut i finalen samt fråga en av dansarna om han var bög på riktigt - det var han.
Nu har vi gjort en musketör-spellista på spotify. Maken skulle ha gått med men valde att se coldplay på stadion istället - han var inte heller besviken. Alla glada, lyckliga och trötta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela