Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Blogg-tips!

Publicerad 2009-01-15 22:26:12 i Betraktelse,

Ett nästan lika bra blogg-tips som -naglar i tandborsten- lästa jag just på blogg.se.
En tjej som beskriver hur man ska duscha med brallorna på när de blivit för trånga.
Sedan skulle man ha dem på sig tills de torkade. Sitta i soffan och försöka hålla sig varm med varm choklad, löd tippset.
Toppen! Varför inte bara köpa lite större byxor eller ta en jogging-runda istället för varm choklad så ordnar det sig utan blåskatarr eller urinvägsinfektion.

emmiealina.blogg.se

Kommentarer

Postat av: carina

Publicerad 2009-01-15 22:52:15

Ja det var ju också ett sätt... jag fick bilder i huvudet av mina familjemedlemmar när jag sitter i soffan med blöta jeans inlindad i filt och dricker oboy... vad förvånade de skulle bli. Hahahha

Postat av: surr

Publicerad 2009-01-16 10:22:21

hörde en olagligt sjuk grej på radion för ett tag sen.. en tjej som upptäckt att hennes kille varit otrogen.. hon åkte hem till honom och mulade gardinstängerna fulla med frysta räkor.. låste åkte hem till sig och ringde och gjorde slut.. vet inte om det är sant men det lär ha luktat rätt mycket död innan han hittade dem....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela