Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Stegräknare - nu igen

Publicerad 2009-01-08 01:10:18 i Betraktelse,

Nu är tävingen igång. Stegräknar tävlingen. Det är dock bara jag som verkar vara med vilket gör konkurrensen skral. Maken fick en super-stegräknare i födelsedags present. En pytteliten, som man kan ha i fickan, väskan eller runt halsen. Jag köpte en likadan åt mig själv, min gamla har kommit bort.
Snitt första veckan 10 299. Fy fan vilket trist inlägg, vem vill veta snittsteg på en vecka. skärpning!

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2009-01-09 10:56:50

Jag vill vara med och tävla. Då kommer du inledningsvis att vinna hela tiden, men visst räknar den när man cyklar också?

Var skaffar man sig så'na tingestar?



Puss/T

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela