Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Blogg reflektioner

Publicerad 2009-07-19 23:09:09 i Betraktelse,

Jag röstar på jonny depp. Om 40 är det nya 30 för kvinnor så kanske 50 är det nya 40 för män.
Cykelbyxor är inte coola - de är extremt fula! Stackars barn som inte hajat det. Modet verkar vara 80-talet om igen.
Det finns ingen klädstil jag skäms mer för än den jag hade då - och nu är det tydligen dax igen. När ni som går på modet med cykelbyxor, bjärta färger och axelvaddar tittar tillbaka på foton av er själva om 20 år kommer ni också att skämmas.
Blek och perma för fan inte håret i alla fall! Uppmaning från en som vet.

Kommentarer

Postat av: Erica H

Publicerad 2009-07-20 18:53:15

Ja, är det inte typiskt att ungdomsmodet var som absolut fulast när man själv borde ha varit som snyggast! /Erica

gikas.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela