Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Obducenten har talat

Publicerad 2009-07-09 12:26:32 i Betraktelse,

Mac har varit hos doktorn (obducenten) - hon gick inte att rädda. Allt borta. Nu sitter jag och funderar på vad hon tog med sig i graven. Antagligen 3 års familjebilder, några manus till olika saker, musik och adresser till alla man känner. Varför gör man inte backup? Intalar mig att tänka stort - vad är väll några bilder, man får försöka bevara minnet i stället. Fan, borde kanske göra backup på hjärnan - vad händer när den får oväntat filslut?

Kommentarer

Postat av: TT

Publicerad 2009-07-09 13:17:42

Skit också!

Då kan jag ju glömma den fiiiina skitbilden, ;(

Postat av: Erica

Publicerad 2009-07-10 22:18:54

Åh nej, vad sorgligt! Jag klarade mina bilder med nöd och näppe när något liknande hände här. Man kan ju få panik för mindre. Hoppas du får en trevlig helg ändå :) /Erica

Postat av: Alice

Publicerad 2009-07-13 21:48:50

Jupp! Bra blogg kan ja säga på gsm heter Jag Alice004 Och jag tar emot kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela