Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Favoriter just nu

Publicerad 2009-10-08 23:11:06 i Betraktelse,

Min nya Glesbyggdsfrack. Den gamla har dragkedjan gått sönder på ... efter 12 år ... och då snackar vi 12 års flitigt användande. Den nya modellen har huva, men annars samma höstmys-lurrv. I denna skyr man inga frost-mornar.


Sortera bajs. Spel på KPwebben, där man ska lägga 3 lika bajskorvar i rad. Låter ju trist ... men vrid på högsta volym på datorn och testa att få en lycko-rad. Skit-kul!

Kul klipp. Den här har vi skrattat en del åt på sista tiden:

Kommentarer

Postat av: Rondine

Publicerad 2009-10-11 15:42:16

Hahaha!

Kul modeinlägg.

Ungefär vad jag orkar med...

Postat av: Rondine

Publicerad 2009-10-13 20:10:27

...och du, klippet var ju sjukt roligt!

Inget man ens önskar sin värsta fiende

(om man har ngn.) på denn- es, as

bröllop.

Postat av: nina

Publicerad 2009-10-15 19:04:21

haha, klippet var jätte rolig! bra blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela