Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Kändis chock!

Publicerad 2009-09-14 10:17:50 i Betraktelse,

Min syrra läser förbluffande kändisskvallertidningar (långt ord). Lånade hennes rum i veckan och blev helt uppslukad. Tom Cruise och Victoria Beckham kyssandes - perfeckt par ju, totala slemmon båda två. Lady Gaga är hermafrodit. Donatella Versace´s perfekta plastbröst på en kropp som ser ut att tillhöra en 95 åring. Jordans nya stall collection - allt i knall rosa, även hästens hovar. Paris Hilton härmar någon som jag har glömt vem det var. Dessutom har hon fel på ett öga som hänger lite. En hel drös andra kändisars skönhetsfel stöts och blöts, för korta tummar, öron som sitter på olika höjd mm. Tänk vad mycke man inte vet. Och varför så lite svenska kändis skandaler? 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-15 08:33:48

Ok, skall du bli seriös, läser du:

www.dlisted.com

pyss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela