Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Smör-sångare

Publicerad 2009-09-07 12:11:29 i Betraktelse,

Maken, som till vardags är musiker, blev tillfrågad om han ville ställa upp i en reklamfilm för smör. De behövde en engelsman som kunde spela butler. Det var en kompis som frågade, så maken stälde naturligtvis upp. Kul grej. Inspelningen blev dock inte av utan blev bara en fotografering - för sent att backa ur.
Nu finns han på nätet och som fullskalig-helfigurs-papp-gubbe i alla stora matbutiker, med löfte om att vara butler åt vinnaren av en tävling i ett helt år. Snyggt jobbat grabben! Jag förväntar mig ochså vita hanskar och silverbricka nu - och inte bara i ett år.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-07 14:07:24

Postat av: Rondine

Har varit inne på nyligen.se och bloggtoppen.se idag.

Kanske hittade jag dig där?

Brukar leta efter bloggar på bloggtoppen.

Eller, om jag hittar en blogg jag gillar, har de ofta länkar till andra bloggar och ibland har man tur.

På blogg.se har tyvärr flertalet det innehåll du beskrev.

Har själv inte lagt upp ngn. länklista än.

Och nej, grissjukan har jag nog inte.

Är nog bara vanlig förkylning, tror jag.

Kul att du hörde av dig.



2009-09-07 @ 14:04:55

URL: http://rondine.blogg.se/

Postat av: Rondine

Publicerad 2009-09-07 14:10:59

Postat av: sanna

när du är färdig med frälsaren och har vaknat, ta snömannen av samma norman.



2009-09-07 @ 13:17:18

URL: http://sannas.blogg.se/

Postat av: Rondine

Har redan läst den.



2009-09-07 @ 14:09:01

URL: http://rondine.blogg.se/

Postat av: Rondine

Publicerad 2009-09-07 16:19:07

Men, du känner väl till bloggtoppen.se?

Man kan registrera sin blogg där och bli "hittad" av någon som är intresserad av just de ämnen/kategorier som du skriver om.

Man kan också gå med i bloglovin.com och lägga upp små annonser där och pinga på nyligen.se.

Kommer inte i håg hur jag hittade dig.

Har du gjort ngt. av ovanstående?

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-11 13:37:20

haha.. underbart!!

Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Publicerad 2009-09-14 09:53:51

Hahahaha! Nu ska jag hålla utkik i varenda matbutik jag går in i. När han är borta så kan du ju alltid ha den fullskaliga-helfigurs-papp-gubben som stand in ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela