Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Tidningen i dag:

Publicerad 2010-10-14 13:51:08 i Betraktelse,

  1. ”Bodström på bänken” ... nää "torken" ska det väll stå?
  2. Heja Per Bergquist som försöker få skolmaten att räknas!
  3. Det är ”inne med biodling - i synnerhet i stan”. Syrran blev med kupa i somras, trendsättare. Väldigt komplexa varelser - bin, men trivs de i stan? Jag älskar honung!
  4. Man kan få följa med ner i underjorden, om man har DN-kort. Var har jag gjort av mitt? Jag vill så hemskt gärna bese Henriksdalsreningsverk - mina dolda rörmokar-ambitioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela