Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

OBE - Out of Body Experiences

Publicerad 2011-01-13 01:06:34 i Betraktelse,

Råkade se en nät-delkurs i OBE´s. Jag kanske inte tittar på fortsättningskursen.
OBE - flummigt men intressant. Man drömmer fast ändå inte, man är vaken medan man sover. Som "snozz" lixom.
Man kan öva sig till detta stadium genom att skaffa en speciell klocka som väcker en var 8:de minut fyra gånger och sedan var 20:de minut två gånger och sedan 8:de minut igen några gånger. Låter nästan som tortyr. Man måste ligga på rygg utan täcke eller kudde och man får inte röra sig. Nu ska jag testa men det finns en stor risk att jag somnar som en stock. God bajs!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2011-01-13 18:51:24

Det låter jobbigt. Hoppas du får ut något av det...

Postat av: Ylva

Publicerad 2011-01-13 18:52:01

Det låter jobbigt. Hoppas du får ut något av det...

Postat av: Linn

Publicerad 2011-05-11 00:16:04

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela