Ö-rapporten

Tankar från en stor och en liten ö

Kroppsform igen ...

Publicerad 2007-11-21 00:12:45 i Betraktelse,

Jag har redan haft ett inlägg om grodmänniskor, stora cylinderformade kroppar med smala armar och ben, där den enda gemensamma nämnaren jag kunde ana var en viss överkonsumtion av alkohol.
Sen har vi dem med normala överkroppar och enorma "bajdynor" och lår. Vanligt förekommande t.ex i amerika. Vad kommer det sig av? Socker? Och varför är det nästan bara kvinnor som har denna kroppsform? Ölmagen är ju redan bekräftad som ett tecken på flitigt pub-liv. "Biafra-magen" undernärd med jätte mage, liknar ölmagen i mycket fast med mindre hull. Vart vill jag då komma med detta? Ingen djävla vart faktiskt.

Kommentarer

Postat av: surr

Publicerad 2007-11-21 07:25:56

jag har sett tvättnötter igår sanna!! det e alltså sant.. det finns..

Postat av: surr

Publicerad 2007-11-21 07:27:24

läste föresten på en löpsedel i helgen att sockersug kan vara vuxenadhd.. hmm.. jag som är saltälskare.. alltså jordnötter å ett extralager på all mat.. undra va man har för diagnos då.. kanske kommer nästa helg..

Postat av: carina

Publicerad 2007-11-21 10:03:39

Oj! Bra fråga....Jag har ju en kompis med denna amerikakroppsform och har roat mig med att jämföra hennes matintag med mina. Och upptäcker iallafall att det HON stoppade i sig det gjorde hon när jag inte såg det, hemma alltså, för annars åt hon mycket normalt.Jag är som Surr...
äääälskar chips,

Postat av: carina

Publicerad 2007-11-21 10:05:51

Va... såg du stefan Holm i stockholm?
Jag trodde han aldrig lämnade karlstad med omnejd.

Postat av: sanna

Publicerad 2007-11-21 10:10:08

Är också en saltis. konstarerar alltså att salta brudar är frenetiska, magra skrekor med ett visst mått av humor.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det är bara jag ...

Det heter inte "kris" längre, det heter "utvecklingsfas". Vad ska man bli när man blir stor? När blir man stor? Blir man det någonsin? Livet är toppen och ändå har man någon knasig lust att vända allt på ända? Flytta, säga upp sig, studera, skaffa moppe ... Nu är "fasen" över, men jag kan inte sluta skriva.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela